MYB’EATS

Ontdek onze MyB’eats promoties

Hoe meer je scant, hoe meer B’eats je spaart en hoe meer leuke prijzen je kan scoren. Download dus snel de MyB’eats app en verzamel B’eats door het inscannen van je factuur. In de app kan je de gespaarde B’eats omruilen in gratis producten van Imperial, allerlei promotiemateriaal en nog veel meer. Bovendien belonen we trouwe spaarders regelmatig met extra bonuspunten en nieuwe geschenken.

Veelgestelde vragen

Heb je toch nog vragen over de MyB’eats app?
Vind je antwoord meteen in de veelgestelde vragen hieronder.

Hoe kan ik MyB’eats punten sparen voor Imperial?

Heel eenvoudig. Download de laatste versie van de MyB’eats app via de QR code hierboven of via mybeats.eu/download. Registreer daarna je slagerij of restaurant in de app en start met het scannen van je factuur.

Wat moet ik doen om MyB’eats punten te sparen?

Je spaart punten door je factuur te uploaden in het SmartScan systeem van de MyB’eats app. Dit kan op twee manieren. Ofwel door een foto van je factuur te nemen ofwel door je digitale factuur via e-mail naar de SmartScan verwerkingsmodule te sturen. SmartScan zal met behulp van AI-technologie je factuur automatisch inlezen en digitaal verwerken. Het aantal B’eats dat je spaart per product wordt automatisch toegevoegd aan je spaartegoed. Na verwerking van je punten wordt je factuur niet bewaard. Jouw privacy wordt dus ten allen tijde 100% gerespecteerd.

Wat moet er op de foto van de factuur staan?

Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat bepaalde informatie duidelijk zichtbaar is op de foto zodat ons digitaal verwerkingssysteem (SmartScan) de gegevens automatisch kan valideren en de juiste hoeveelheid punten kan toewijzen. Andere gegevens zijn essentieel om mogelijke fraude of vergissingen uit te sluiten.

Hierbij een overzicht van de nodige informatie:

  • Factuurnummer en factuurdatum
  • Gegevens van uw zaak inclusief btw-nummer
  • Gegevens van uw groothandel inclusief btw-nummer
  • De aangekochte producten en het aantal

Om ervoor te zorgen dat alle benodigde informatie correct wordt vastgelegd, is het nodig om een foto te nemen van de volledige pagina(‘s).

Hoe wordt mijn factuur verwerkt door SmartScan?

Jouw factuur wordt 100% automatisch en digitaal verwerkt door middel van de AI-technologie in het SmartScan systeem.

Bij het uploaden van een foto van de factuur via de MyB’eats app of via e-mail ontvang je een melding. Als je de factuur per e-mail doorgegeven hebt ontvang je ook een bevestigingsmail. Na het uploaden van een factuur wordt aangegeven dat deze wacht op validatie. Zodra de validatie is voltooid, worden de B’eats die je spaart per ingelezen product automatisch toegekend aan je spaartegoed en ontvang je een melding met “gevalideerd”. Dit kan enkele dagen duren maar geen zorgen, er gaat niets verloren.

Wat krijgt Imperial Meat Products van mijn factuur te zien?

Imperial Meat Products krijgt jouw factuur nooit te zien. Enkel volgende gegevens worden door de app doorgegeven:

  • Het gekochte product van Imperial Meat Products
  • Het aantal gekochte Imperial Meat Products producten
  • De datum van aankoop van deze producten

Imperial Meat Products krijgt dus geen gegevens over de prijs van het gekochte product, de leverancier waarbij je het product kocht of welke andere producten er nog op je factuur stonden.

Wordt mijn factuur bewaard?

Na verwerking van je punten wordt je factuur niet bewaard.

De B'eats waar ik recht op heb komen niet op mijn spaartegoed. Wat nu?

Merk je dat na het inscannen van je factuur te weinig of geen B’eats worden toegekend aan je spaartegoed voor Imperial? Neem dan contact op met onze inside sales. Zij helpen je graag verder en kunnen eventueel ontbrekende B’eats toevoegen aan jouw spaartegoed.

Onze inside sales bij MyB’eats bereik je via support@mybeats.eu of telefonisch op het nummer +32 (0) 493 91 42 54.

Voor welke cadeaus kan ik sparen bij Imperial?

Je kan sparen voor allerlei leuke en handige materialen. Wil je graag een voucher voor je volgende aankoop bij AS Adventure, Bol.com, etc… of spaar je liever voor een nieuwe set slagersmessen, keukenhanddoeken of een mooi krijtbord? Je kan ook sparen om onze nieuwste of bestaande producten gratis uit te testen. En als partner van Smaakmakers willen we je ook graag ondersteunen in je ondernemerschap zodat we samen successen boeken.

Welke Imperial Meat Products producten leveren B’eats op?

Alle producten uit het professionele assortiment van de merken Imperial, Marcassou, Leielander en Bistro leveren B’eats op.

Kan ik facturen van verschillende leveranciers inscannen?

Jazeker, het systeem kan de verschillende facturen van elkaar onderscheiden. Elke unieke factuur wordt automatisch ingelezen en verwerkt waarna de B’eats automatisch toegevoegd worden aan het spaartegoed. Je kan ook meerdere facturen tegelijk uploaden maar we raden je aan om je uploads via de MyB’eats SmartScan per factuur te scheiden. Zo kan je nadien makkelijk volgen welke facturen er reeds gevalideerd werden.

Tot wanneer kan ik mijn facturen uploaden?

Vanaf 17/03/2024 kan je facturen opladen. Je factuur uploaden kan in principe tot 1 maand na ontvangst van de factuur. Idealiter ga je je factuur uploaden of doormailen bij ontvangst. Houd er wel rekening mee dat Imperial acties kan doen met een einddatum bepaald op basis van de factuurdatum. Indien je toch later upload is dit geen probleem want de punten worden toegewezen op basis van de factuurdatum.

Tip: het emailadres waarnaar je je facturen stuurt is een uniek emailadres. Om het je gemakkelijk te maken kan je dit emailadres opslaan in je favorieten of je kan je factuur automatisch laten doorsturen naar dit emailadres.

Kan ik overschakelen van foto's nemen naar het doormailen van mijn facturen naar de SmartScan mailbox?

Als je op een gegeven moment je facturen digitaal ontvangt dan kan je heel makkelijk overschakelen. In de plaats van “foto nemen” klik je op “mail je factuur door” en dan krijg je je uniek e-mailadres te zien. Dit is jouw uniek SmartScan e-mailadres. Al je nieuwe inkomende facturen kan je simpelweg doorsturen naar dit adres voor digitale verwerking. Dit adres is gelinkt aan jouw MyB’eats account.

Heb je nog vragen over MyB'eats?

Bij vragen over het systeem kan je altijd contact opnemen met MyB’eats via support@mybeats.eu of telefonisch op het nummer +32 (0) 493 91 42 54.

Wens je toch nog meer informatie?

Heb je een algemene vraag? Contacteer via onderstaande knop jouw vertegenwoordiger.

Heb je technische problemen? Neem dan meteen contact op met de support van MyB’eats.